Babyrytmik 2-6 måneder

Babyrytmik er tilbuddet til dig, der ønsker at knytte endnu stærkere bånd til dit barn igennem musikken. Du behøver hverken at kunne synge rent eller holde en rytme alene, for hér handler det om dig og dit barn, og dit barn vil elske din stemme uanset hvad. Kom hvis du ønsker musikalsk nærvær med dit barn, og hvis du har lyst til at udvide dit børnesangs-repertoire.
Der vil blive arbejdet med sange og sanglege, som styrker barnets grovmotorik og sans for omgivelserne, nysgerrighed og selvfølgelig rytme, puls og tonalitet.
Forløbet er primært tilegnet mødre/fædre på barsel med babyer i aldersgruppen 2-6 måneder. Der er plads til 5-8 babyer + deres medfølgende voksen (mor/far). Lektionerne varer 45 minutter.